HELLAS TEAM in thailand 2023

Athloswebtv


Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019


Πουντζουκίδης Κων/νος
(Υπ. Δημοτίκος Σύμβουλος Κιλκίς )

https://pountzoukidis-konstantinos.blogspot.com

Κατάμεστο σήμερα το << Κτήμα των ευχών >> στην ανακήρυξη του ονόματος του συνδιασμού μας (( Το Κιλκίς Μπροστά )) με επικεφαλή των Υπ.Δημαρχο Κιλκίς Δημήτριο Κυριακίδη. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους ήρθαν και στήριξαν την προσπάθεια μας αυτή . Σας ευχαριστώ έναν έναν προσωπικά για το δυναμικό σας παρόν .
Ευχαριστώ τον Υπ.Δημαρχο Κιλκίς Δημήτρη Κυριακίδη για την επιλογή του να με συμπεριλάβει στο δυναμικό του συνδιασμού (Το Κιλκίς Μπροστά) .
Η επιλογή μου στις αξίες της οικογένειας Κυριακίδη είναι πρωταρχικά επιλογή ζωής επιλέγοντας για γυναίκα μου την Κυριακίδου Παρθένα .
Την προσωπική αθλητική, επιχειρηματική, και οικογενειακή μου πορεία την γνωρίζετε όλοι. Με γνώμονα τις αξίες που διέπει αυτή η πορεία μου συντάσσω τις δυνάμεις μου στην υποψηφιότητα του Υπ.Δημαρχου Κυριακίδη Δημήτρη για να γίνει το Κιλκίς το μια πόλη της ανάπτυξης της προόδου και της ευημερίας. Για το Κιλκίς που Αξίζουμε όλοι μας, για το Κιλκίς που αξίζουν τα παιδιά μας .Καλή αρχή σε όλους !!!